Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 NÅR JEG BLIR GAMMEL........og mine barn har fått ektefelle, hus og barn, så vil jeg besøke hver av dem et helt døgn. Jeg vil kaste klærne mine på gulvet, hvor jeg synes, det er lettest for meg, og stille mine bager og sko midt på gulvet foran døren. Før de går i gang med å lage mat til meg, vil jeg legge meg på sofaen for å sove eller se tv/dvd. Innimellom vil jeg spørre om, hva vi skal ha, og når vi skal spise, eller prate i telefon, især når middagen er ferdig til servering. Etter middagen vil jeg la tallerkenen min stå på bordet eller sette den over oppvaskemaskinen, for deretter å lese ukeblader eller reklamer på toalettet. Samt kaste gottepapiret på gulvet, under tv titting. Neste morgen vil jeg gå i dusjen, og legge fra meg mitt våte håndkle på gulvet, og fult sluket med hår. Før jeg drar, vil jeg la frokostbordet stå. Jeg har da drukket juice, melk og vann av hvert sitt glass. Deretter vil jeg kaste teposen i vasken, la være å slå av tv'n og la alt lyset stå på, samt glemme å låse døren. Så kan det være, at de forstår/kommer på, hvorfor JEG VAR SÅ POKKERS SUR, DA DE VAR TENÅRINGER
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Så tar jeg med venninna mi på do, der skal vi høre på musikk og skravle i minst 2 timer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå