Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Har jo skjønt at mange har hengt seg på, og at den ihvertfall har funker for en her inne. Er det flere her som begynner å merke forbedring eller? tenkte å hive meg på jeg også, hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Sitronkur? For å bli mer syrlig? Isåfall ser den ut til å funke fint for flere her inne ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Hehe jepps Jeg er jo så søt fra før av, så jeg trenger å stabilisere det litt med noe surt... Neida, den alle har snakket om en stund som gir positiv effekt på vekta!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Tro det eller ei, kroppen blir mer basisk av sitronvann Jeg har ikke merket det på vekta, men faktisk på magen. Er mye mindre oppblåst og føler rett og slett magen fungerer bedre.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Vet ikke enda, da jeg bare er på 3 koppen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg føler meg faktisk mindre oppblåst etter at jeg begynte å drikke sitronvann. Vil ikke kalle det en kur da, drikker bare en kopp om dagen. Har drukket det i 4 dager nå.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har desverre ingen link, jeg er stort sett bare inne her og leser og kommenterer/skriver innlegg sjelden, kun når jeg lurer på noe e.l. Men det er visst slik at hvis du koker opp en kopp vann, og legger en halv sitron oppi, klemmer ut all saften, og drikker det når det er god temperatur på, så skal visst det være slankende på et vis Tror jeg, håper ikke jeg har tatt helt feil nå! hehe..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Hm okei Får vel ned å kjøpe med noen sitroner å teste det ut!! Er det "farlig"(bortkastet e.l.) å drikke mer enn en kopp til dagen?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Er bare på andre dagen, men har gått ned 100 g, og magen er mindre oppblåst:-D Men det kan være tilfeldig også, så jeg er spent på fortsettelsen:-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Det er et gammelt triks. Viktig å gjøre dette før frokost for å få en kickstart på forbrenningen visst.. Men sikkert lurt med sitron ellers også
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 http://www.kk.no/869191/sitronvanntrikset-bedrer-fordoyelsen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 WOW 100 g på 2 dager!!! :-D He he.. Vekta varierer jo litt naturlig fra dag til dag.... Jeg var f.eks plutselig 1 kg lettere i går kveld enn kvelden før... Men det er IKKE fordi jeg slanker meg (nesten tvert i mot:-P - ammer og spiser som en hest;) om dagen ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå