*Jenta* Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Fikk plutselig veldig lyst på hjemmelaget hamburger. Hva er din beste oppskrift på hamburger og hamburgerdressing?? Tilbehør? Er visst litt sulten..
Gjest Lilu87 Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Karbonadedeig, litt finhakket løk, worchestershiresaus, salt, pepper og cayennepepper! Blandes, formes og stekes. Jeg bruker dessverre aldri oppskrift... Har aldri laget dressing selv, bruker selskapsdressingen i kjøledisken. Fader Martin tror jeg den heter. Og så må det være salat, løkringer, agurk og tomat. Og ost og bacon. Jeg hadde jo nettopp spist ferdig frokosten, og nå er jeg også sulten igjen jo!
*Jenta* Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2011 Ble verdens beste burger i går:D Her er oppskriften: karbonadedeig, egg, litt potetmel (bare for å få det til å henge litt mer sammen), oregano, pepper, salt, chillipulver og paprikapulver. Mikses of formes til burgere. Dressing: Lik del majones, rømme og ketchup. Blandet med litt sylteagurk vann og to sylteakurker kuttet i fine skiver. Hadde også oppi finhakket løk. Ble bare kjempedigg! Anbefales:)
Han_leie Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 burger er sykt enkelt. løk, karbonade deig, litt potetmel og alt det du liker. kjør alt i mix master utenom kjøttet. det blander du i etterpå. det beste er å bare hanke alt du liker med deg når du er i butikken å skynte deg hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå