Gå til innhold

Hjemmelaget hamburger:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig veldig lyst på hjemmelaget hamburger. Hva er din beste oppskrift på hamburger og hamburgerdressing?? Tilbehør?

Er visst litt sulten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karbonadedeig, litt finhakket løk, worchestershiresaus, salt, pepper og cayennepepper! Blandes, formes og stekes.

Jeg bruker dessverre aldri oppskrift...

Har aldri laget dressing selv, bruker selskapsdressingen i kjøledisken. Fader Martin tror jeg den heter. Og så må det være salat, løkringer, agurk og tomat. Og ost og bacon.

Jeg hadde jo nettopp spist ferdig frokosten, og nå er jeg også sulten igjen jo! ;)

Skrevet

Ble verdens beste burger i går:D Her er oppskriften:

karbonadedeig, egg, litt potetmel (bare for å få det til å henge litt mer sammen), oregano, pepper, salt, chillipulver og paprikapulver. Mikses of formes til burgere.

Dressing:

Lik del majones, rømme og ketchup. Blandet med litt sylteagurk vann og to sylteakurker kuttet i fine skiver. Hadde også oppi finhakket løk.

Ble bare kjempedigg! Anbefales:)

Skrevet

burger er sykt enkelt. løk, karbonade deig, litt potetmel og alt det du liker. kjør alt i mix master utenom kjøttet. det blander du i etterpå.

det beste er å bare hanke alt du liker med deg når du er i butikken å skynte deg hjem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...