Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Mat frister ikke. Det jeg hadde lyst på i går, frister ikke i dag. Det er akkurat som om jeg bruker opp smakene. Noen tips til hva som kan være godt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Orket ikke sausete bløt mat så det gikk i "tørrstekte" ting til middag Ellers gikk det mye knekkebrød og ristet brød.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg levde på brød. Spiste brød hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Rista brød, sure epler, druer... men som du skriver det som funker en dag er noe jeg kunne brekke meg bare ved tanken på den neste... Så mitt beste råd er å spise akuratt det du har lyst på og ikke tenke så mye på om det er sundt eller ikke. Det å få i seg mat og ikke minst drikke er det viktigste... Jeg kompangserte mat mangelen med en del sukkerholdig drikke i de værste periodene også.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Stort sett salt lakris, en bestemt type.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Hamburgere fra McDonalds. Det var det eneste som smakte det samme på vei opp som ned. Spøy meg ned 13 kg i det svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Av en eller annen grunn kunne jeg spise det meste, men aldri mye. Følte jeg spiste halve ting hele tiden Fikk lyst på fiskekaker og spiste en halv en før jeg plutselig fikk nok, hadde lyst på et eple og spiste fire biter før det plutselig vokste i munnen osv osv. Uansett hva jeg begynte å spise ble det umulig å spise opp... Mye rester i den tiden der gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå