Gå til innhold

Sliter med klær gitt...


*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Har ikke noe som er behagelig å ha på om dagen. Er oppblåst og "hoven".. Gravideklær detter av, mine vanlige klær strammer... akk o ve, hater denne mellomperioden (sånn klesmessig!).. kunne vært foruten kvalmen og, når jeg tenker meg om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier noe der... Har gått over til sportsBH da mine vanlige gjør at puppene blir kjempevonde. Buksene strammer og genserne sitter absolutt ikke like fint lenger ;) Blir vel en rundt på butikker etter hvert ja, men prøver å vente i det lengste så jeg ikke trenger SÅ mange nye plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg dvask rundt magen, akkurat som den har blitt slapp og lovehandles har tatt over for en ellers smal midje. Rar mellomperiode. Gleder meg til magen synes ordentlig og det ikke bare ser ut som jeg har spist litt mye i det siste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare anbefale nettbutikken www.bravissimo.com på det sterkeste!

Jeg handler alle mine bher der av merket Fantasie og Freya.

 

Visst dere velger å kjøpe der MÅ dere følge retningslinjene for mål og hvordan dere finner riktig størrelse.Svært mange tror de har 75b men viser seg å trenge 70d når man kjøper riktige størrelser.

 

NB! Svært avhengighetsdannende fordi nakke, rygg og skuldre får det så mye bedre med ordentlig bh! Ikke minst ser det mye bedre ut fordi ordentlig undertøy bekjemper tyngdekraften mye bedre enn undertøy fra hm og lindex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden skal jeg ta en titt på! Vi "kan" ikke undertøy her i Norge.. Jeg har funnet mitt sted på victoria's secret, snakk om service og noe for enhver form!! Eneste aberet er at man må må ut og reise, og da blir det plutselig veldig dyre bher.. Men mye morsommere å handle ;-)

 

Nå har den verste lufta gitt seg tror jeg, jeg er nede på normal vekt igjen.. Og magen er kun oppblåst på kvelden, ikke hele døgnet! Er 9 uker i dag :-) Blir mye kjoler om dagen, jeg finner ikke fine tunikaer.. Hvor handler dere sånt, jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...