Gå til innhold

Eddik lukter driiit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå har jeg hvertfall skinnende rent kjøkeskap!!

Når det er sagt, så er det KUN kjøleskapet som er rent her i huset. Jeg er i 1.trimester og orker rett og slett ingen ting annet enn: å gå på jobb og deltid skole, være med datteren vår når mannen jobber sene kvelder tre til fire dager i uken. Selv jobber jeg stort sett helger, og mandager ser det helt jævelig ut etter min mann.

Jeg klager ikke, og er ikke sliten, men ekstreeemt trøtt om dagen ;)

Håpet er oppe, jeg blir rett og slett utrolig glad når det er rent og pent rundt meg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger litt energipåfyll så jeg får gjort noe som helst! Er i 1. trimester jeg og, kan ikke huske at jeg var såååå trøtt forrige gang!

Går greit på jobb, men huset ser jo ikke ut! *Gi meg styrke* ;-D

Skrevet

Så deilig å høre at det er fler! Jeg husker heller ikke at jeg var så ekstremt trøtt med første. Trøtt ja, men ikke helt bortkommen og vimsete som det her ;)

Det er så mye jeg burde gjøre, men... Selv om jeg ikke hadde vært trøtt/gravid, så hadde ikke endene møttes. Motet oppe, har så lyst til å bruke strategien med å ikke gjøre noen ting, så mannen kanksje gjør litt ekstra... Men funker det? Eller vil alt bli værre? ;)

Skrevet

Hehehe... Nei tror det funker dårlig ;) Har prøvd det selv og det ble ikke vellykket.. :P

Håper det går fort over! Men er bare 1 mnd på vei så har vel enda noen uker/mnd der jeg bare går å svimer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...