Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Men nå har jeg hvertfall skinnende rent kjøkeskap!! Når det er sagt, så er det KUN kjøleskapet som er rent her i huset. Jeg er i 1.trimester og orker rett og slett ingen ting annet enn: å gå på jobb og deltid skole, være med datteren vår når mannen jobber sene kvelder tre til fire dager i uken. Selv jobber jeg stort sett helger, og mandager ser det helt jævelig ut etter min mann. Jeg klager ikke, og er ikke sliten, men ekstreeemt trøtt om dagen Håpet er oppe, jeg blir rett og slett utrolig glad når det er rent og pent rundt meg
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg trenger litt energipåfyll så jeg får gjort noe som helst! Er i 1. trimester jeg og, kan ikke huske at jeg var såååå trøtt forrige gang! Går greit på jobb, men huset ser jo ikke ut! *Gi meg styrke* ;-D
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Så deilig å høre at det er fler! Jeg husker heller ikke at jeg var så ekstremt trøtt med første. Trøtt ja, men ikke helt bortkommen og vimsete som det her Det er så mye jeg burde gjøre, men... Selv om jeg ikke hadde vært trøtt/gravid, så hadde ikke endene møttes. Motet oppe, har så lyst til å bruke strategien med å ikke gjøre noen ting, så mannen kanksje gjør litt ekstra... Men funker det? Eller vil alt bli værre?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Hehehe... Nei tror det funker dårlig Har prøvd det selv og det ble ikke vellykket.. Håper det går fort over! Men er bare 1 mnd på vei så har vel enda noen uker/mnd der jeg bare går å svimer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå