Gå til innhold

Noen som ikke sender ungen ut på Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3-åring syns det er skummelt når barn kler seg ut som skumle figurer....

Og forresten syns ikke vi foreldrene så mye om dette Halloween-greine selv.

Noen andre som ikke skal ut denne dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanlig her i området å sende treåringer ut på halloween, nei. Min 5-åring skal ikke gå rundt heller. Tror ikke hun vet hva det er en gang.

Skrevet

Vi feirer ikke halloween. Vi skrur av lyset og napper ut ringeklokka, eller reiser bort. Synes det er noe stort tull hele greia. Min 4 åring vet ikke hva det er heller.

Skrevet

Vi sender ikke ungen ut,men reiser på "Hallo Venn".

Kostyme-fest for barna,med aktiviteter og godteri, arrangert av menighetene rundt omkring

Skrevet

Vi skal også på HalloVenn i stedet. Kjekt tiltak! Men vi pynter også litt med svart og oransj hjemme til helga og har handlet inn snop, i tilfelle vi får besøk av noen skumle vesener...

Skrevet

Har ingen planer om å sende min treåring ut på dette.

Skrevet

Min 4-åring skal ikke ut å tigge godteri heller.

Hun er livredd Halloween uansett.

Skrevet

Mine unger syns det skummelt, det syns jeg også... Vi skal på Hallovenn og ungene gleder seg til å være prinsesse og brannmann og samle godteri:-)

Skrevet

4-åringen aner ikke hva det er, og vi foreldre er ikke noe begeistret for Halloween, så om det skulle bli noe framover tror jeg nok det heller blir HalloVenn-arrangementet vi slenger oss på:)

Skrevet

HMmmm dette Hallo venn tingene dere nevner høres bra ut. Er det vanlik kirke som arangerer disse festene? Jeg vil også på det.

Jeg er ikke i mot Hallowen jeg synes at det er noe vi får ta i mot. Det er jo fakitisk vi voksene som begynte med dette for noen år tilbake. Det var vi som holdt de første kostymefestene. Så noen år etter kom også barna etter.

Jeg jobber på Skole og ser gleden som barna har og tenker at la de kose seg la de tegne skumle figurer, la de få ha en fest.

Jeg og datteren min skal kle oss ut her hjemme og lukke opp døren her for nabo barna og gi de litt snop.

Gleder meg jeg .:)

Skrevet

Er kirker som lager det til, her skal festen være i idrettshallen. Det er ingen forkynnelse el lign på sånne arrangement, men et alternativ til bl a å skremme store og små. De har et eget motto på Hallovenn som er: Det du vil andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem.

Man kler seg ut i morsomme og gøye kostymer og så er det forskjellige poster hvor ungene deltar (konkurranser, hoppeslott, ansiktsamling, bygge ting, pynte muffins mm). De samler snop på de ulike postene.

Skrevet

Kjempe flott tiltak.

Vi i vårt grendelag har det stått vakter og nektet barn fra andre omeråder å komme inn til oss. så det har kun vært "våre" barn som har gått rundt.

Så har det vært stor fest på grendehuset for barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...