Gå til innhold

Når det gjelder bukser og str. F.eks. 32/34 (vidde/lengde)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva tallene står for? Er det tommer?

 

For noen uker siden kjøpte jeg str. 33/34 i en h&m bukse. Igår kjøpte jeg samme modell i str. 32/34. Det jeg lurer på er vel kanskje hvor mye mindre jeg har blitt da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33/34 er i tommer og en ganske stor str.

32/34 tilsvarer Xs/S eller ca 25/27 i tommer.

 

sikker på at det er samme modell og ikke en som ligner. For har vanskelig for å tro at de både måler i tommer og vanlige str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt bukser som er str 32 i livet, altså en bitte bitte liten bukse om du sammenligner med f.eks 38 eller 40.

 

Men ofte er dongeri i tommer, da er det 32 tommer rundt livet. Så kommer det an på hvor høy buksen er i livet og på fasongen hvor mange tommer du må ha. Er det en hoftebukse må du ha flere tommer enn om den går opp til midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge str. er vidde/lenge så det er jeg sikker på. Det er bare en str. ned. Forklarte kanskje litt dårlig der.

 

Så da har jeg gått ned i livet ca 1 tomme da siden jeg kjøpte den 1. buksa? Hehe alt man skal lure på =P

Buksene er altså da 33 (og 32) tommer vide og 34 tommer lange da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dongri ja. Fra h&m. Det er samme modell, og derfor lurer jeg på om det er tommer i livet? Slik at jeg da har gått ned 1 tomme rundt livet siden den første buksa!?

 

Det er ikke som en generell str. 38 eller 40 her. Der er jeg ca str.42, så jeg vet at jeg er stor. Det er vel litt av grunnen til at jeg syns det er spennende å vite hvor masse jeg har gått ned i livvidde =)

 

hi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...