Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Har ikke ftt bhgplass til minstemann. Permen min slutter i januar, og sjefen min må ha meg tilbake. Og jeg MÅ tilbake! Har ikke råd til å være hjemmeværende et halvt år. Har søkt den siste uken etter dagmamma og au pair men ingen funn enn så lenge. Hva f... skal jeg gjøre? Jeg har ikke råd til å gå hjemme med kun kontantstøtta!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Ring kommunen, ring alle barnehagene, mas litt. Det hender det åpner seg en plass og ofte er det de som maser som kommer inn (faktisk).
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Du bestiller transport av ei brakke http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31325471 annonserer etter en leietaker til boligen din, flytter inn i brakka, og du får håpe at ingen melder deg til barnevernet for å bo med barn i brakka!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner. Har ringt inn 3 ganger denne uken, men det hjelper lite.... Hun ble sint på meg sist og lurte på om jeg ikke kunne ringe NAV isteden...Ehhh...er vel ikke akkurat så mye å snakke med nav om, eller?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 HAHAHAHAHAHA! Den skal jeg ta med til kommunen 10.20 Morsomt ))
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Sett inn annonse i lokalavisa eller en annonse på finn under ledige stillinger? Lykke til og får håpe det ordner seg Ingen i familien som kan passe barnet mens du jobber og leter etter barnehageplass da?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Kjedelig når man ikke får plass. Hjelper nok lite å ringe til barnehagene og mase. De fleste barnehagene har en felles koordinator som ordner med dette. Jobber selv i barnehage og kjenner det koker litt når foreldre ringer for mangende gang og maser etter plass. Vi får ikke gjort noe.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #8 Skrevet 27. oktober 2011 Takk. Ja, jeg har hatt enb annonse ute en uke nå, men ingen tlf. Fikk en som var intressert men hun bor på andre siden av byen, nesten i en annen by, så det blir uaktuelt. Da kommer jeg til å bruke 1.5 time til jobb og samme hjem igjen. Det er umulig. Nei, dessverre så er alle i jobb...Hehehehe. Ikke dessverre, men... Svigermor lurer på når det skal bli farmorpermisjon Slik at hun kan ta perm å være hjemme med barna. DET hadde vært noe det ) Nei, det blir vel nudler og harde kår fremover om det ikke dukker opp plass på 2 mnd... Kan ikke si jeg gleder meg, men... Takk for lykkeønsker. Tar de med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå