Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan ble det oppdaget? Jeg har en jente på 4 år som er tørst hele tiden.Våkner om natten og må drikke. Hun er også blek, har blå ringer under øynene og mye trøtt. Har bestilt legetime, men vil gjerne ha litt erfaringer herfra også...
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 har ikke barn selv med diabetes, men hun jeg er tante til har diabetes. Dette ble oppdaget når hun var 2 år, hun drakk hele tiden og hadde slukt ett glass vann og sa bare mer, mer, mer. Hun var i tillegg slapp og det luktet neglelakksfjerner av henne(ketoner) Moren til barnet har også¨diabetes så de målte bare blodsukker med hennes apparat og det var skyhøyt. Du har nok ikke blodsukkerapparat, men er du veldig bekymret ville jeg ringt legevakten for det kan bli ganske alvorlig hvis hun har diabetes og ikke får behandling.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Takk for svar.. Det lukter ikke neglelakkfjerner av henne, men jeg er litt bekymret, ja.. Får be om å få sjekket blodsukkeret, tenker jeg.... Er tantungen din tørst hele dagen? Min er ikke veldig tørst om morgenen, mest på kvelden og natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå