Gå til innhold

Oioioi, dette er ikke noe godt gitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare å syte litt kjenner jeg...

Er så svimmel og rar, føler med drita her jeg sitter. Ting gynger og dataskjermen "flyter".

Har hatt det sånn i en uke, men blitt værre de siste to dagene.

Var hos fysioterapaut i går, for tenkte jeg kanskje hadde fått en låsning i nakken eller noe, men der var ingen låsning. Så han skulle ordne meg time hos manuellterapaut. Ringte meg i går og sa at jeg kunne få time i dag kl 12.30. og så ringte han og etterlyste meg i dag litt over kl 07.30. Jeg hadde visst hørt feil (forbanna skurrende mobil) så da må jeg vente til å morgen kl 11.00 da. Mest sannsynelig er det virus på balansenerven/krystallsyken. Aner ikke hvordan jeg skal overleve arbeidsdagen, er så skuffa for hadde sett frem til å få ordnet dette i dag. Fungerer jo ikke når jeg kommer hjem, ligger i senga mens ungene sitter og ser på tv i senga sammen med meg. Håper det ordner seg i morgen.

Takk for utblåsningen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe lignende for noen år siden, men hadde periodevis dundrende hodepine i tillegg. Legen lurte på virus på balansenerven her og.. men fikk henvisning til kiropraktor, hadde en solid låsning i nakken som klemte på nerver, Fikk knekt opp igjen problemområdet over 4-5 behandlinger.

Håper du ikke har "viruset" da!

Lykke til! :-)

Skrevet

kan nesten virke som det er det jeg har. Har i hvertfall ingen låsninger (noe jeg håpet på at det kunne være) har hatt virus på balansenerven en gang før med det er vel ca 16 år siden tror jeg, og det virker veldig likt:( Håper de får ordnet det i morgen, for sånn som jeg er nå, duger jeg ikke til noe.

Skrevet

usj, nå begynner jeg å få vondt i ene øret også, stikker og værker i det. Syte, syte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...