Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 noen som har erfaring med slik "kjøp-blod"? Tar det lang tid før det tørker på klær/kropp? og går det av i vask?(nei stod absolutt ikke no på pakningen....hum)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Har du tenkt å la ungen din plage folk med å ringe på hos dem med størkna falskt blod på kroppen?? Jaja, det er ditt valg..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 hehe noen som må ta folk med en gang her:) og nei det er MEG det er snakk om:) skal være ca 100 voksne som kler seg ut og har det gøy:) håper du får en fin dag videre da:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Syns bare det er en elendig tradisjon og jeg blir faktisk skikkelig skremt av noen av de ungene som ringer på. Ikke snakk om å ta deg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 håhå miss glass is half empty som svarte over her;)feil fot? men ja blodet tørker relativt fort, men alt ettersom hvilket blod du har kjøpt:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 jeg virkelig lover at jeg ikke skal ringe på hos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå