Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 I morgen blir Iphone 4S sluppet Skal du kjøpe den nye iphonen?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Nei! Har ingen interesse for slikt =)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Ne. Forstår virkelig ikke hvorfor jeg skulle betale så mye penger for en middelmådig telefon når jeg får en mye bedre til laaangt under halve prisen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jepp, det skal jeg:) men ikke helt enda. Gleder meg big time!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Haha! Hvorfor det, når de aldri får seksere på terningen? Det er en grunn for det! Fjortisfakter, de jeg kjenner som kjøper og ønsker slik er fra 10 til 17 år!
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Nei, det skal jeg ikke, for jeg har samsung galaxy s2. Er mangen over 20 som jeg kjenner som bruker iphone, er ikke fjortisfakter å vil ha iphone vell? Hvilken tlf har du da 8.18 som mener det ?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Hehe artig du:) Hva er problemet? Jeg liker mac og du liker pc. Big deal? Aldri hatt så gode og stabile maskiner som etter at vi byttet ut pc med mac. Telefonen er bra nok til mitt bruk, er jo litt avhengig av hva man skal bruke telefonen til også, den har mange apper som jeg liker.... Vet man kan få mange andre med andriod også, men jeg hadden htc android, en dyr sak... Hatet den og ga den bort.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Dersom min telefon tar kvelden skal jeg absolutt vurdere den. Har hatt iPhone før, og det er desidert den tlf jeg har likt best. Men jeg kjøper ikke ny tlf for gøy.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Nei, jeg trenger en telefon som er grei å ringe med, tåler en støyt og ikke koster skjorta å bruke i utlandet. S4 oppfyller ingen av de kriteriene samtidig som den koster en liten formue i innkjøp.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er et Apple-menneske og har IPod'er, IPad'er og IPhone'r i huset. Vet ikke enda om vi skal gå for 4S, har 4 nå, men det er morsomt å ha noe nytt så vi får se det an.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 Nei, men jeg er absolutt ikke noe Apple-menneske. Er ikke glad i Mac, iPad, iPod eller noe slikt, så da blir heller ikke telefonen så veldig attraktiv. Er fornøyd med mobilen jeg har, den er akkurat fancy nok for meg, tåler en støyt (jeg mister den i bakken ofte) og er veldig godt å skrive meldinger med (qwerty-tastatur). Skulle jeg kjøpt en telefon hadde det vært Blackberry, men siden det for tiden kun er NetCom og deres pissdyre abonnementer som kan gi meg det jeg trenger for Blackberry, venter jeg til det blir endringer.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 ja, det skal jeg! jeg har prøvd andre smart telefoner som har fått bedre i test, men jeg synes de er søppel. Er kun iphonen jeg har vært fornøyd med, så da skal jeg ha den!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 JA. De fleste som tror at samsung galaxy s2 er bedre er de som har lest tester hvor samsung galaxy s2 er testet opp mot iphone 4. Iphone 4s har feks. dobbelt så rask prosessor. 7 ganger kjappere grafikk ny kamera opptikk og bedre oppløsning, lengre batteritid osv. en iphone 4. Jeg har bekjente med både samsung galaxy s2 og iphone 4. Samsung galaxy s2 er DIGER og ein får plastikk følelse av hele telefonen, mens iphone er lekker design med ripefrie glassplater og MYE mindre i størrelse. Vet også at samsung galaxy s2 har en tedens til å henge seg opp, spesielt når det gjelder trådløse nett.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 JA!!! Men ikke nå,må vente til sommeren
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #17 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har 4'ern, og har veldig lyst på 4s, men jeg ser det an litt... Hvis samboern har mye penger igjen på "dingsekontoen" på jobben, kan han kjøpe den til meg. Joda, jeg klarer meg fint med 4'ern, men det er jo morsomt å teste nye ting? Og jeg synes "Siri" virker litt kul jeg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå