myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Tok en test nå, en sånn strimmel fra billig-tester. Jeg har tatt endel sånne før, og vet hvordan de skal se ut når de er positive. I dag dukket to tydelige burgunder streker opp. Problemet er bare at strek nr. 1 (teststreken) var plassert mye lenger borte fra kontrollstreken enn den skal. Streken var omtrent der testfeltet startet. Hva er dette da? Skulle tatt bilde, men pukket den i stykker for å sjekke ut, men kan forsøke å manipulere et bilde sånn at dere kan se hva jeg mener.
myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2011 Tok bilde av en neg test på nettet og tegnet på der hvor jeg hadde min strek, http://www.dinbaby.no/content/view/slideshow_user/601061/offset/0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Kan du ikke bare ta en ny test? Har vanskelig for å tro at det kommer en strek uten grunn, sikker testen som var litt skjevt "satt sammen". Men istedenfor å spekulere hadde jeg bare tatt en test til-
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 sånn fikk jeg også noen ganger, helt i skjøten likssom... Da er den negativ, det er bare overflødig fargestoff. :/ Sorry?!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Ja, skal ta en i morgen tidlig. Takk for svar
myrsnupp Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2011 Æsj. Jaja, fortsatt noen dager til IKM. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå