Gå til innhold

trutmunn inn...?!har du fake lepper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste en artikkel i aftenposten om at kvinner går til kosmetiske inngrep for å få fyldige og store lepper..

Klinikkene i oslo opplever ihvertfall en økt etterspørsel etter det..

Lurte på om noen her inne gjør sånt?

jeg personlig syns ikke noe om det.. forstår ikke hvorfor jenter må fikse og trikse så mye med utseendet at det tilslutt ikke finnes noe naturlig skjønnhet.. jeg er nok heldig på den fronten, og har fyldige lepper, så jeg vet ikke om det hadde plaget meg så mye om jeg hadde hatt en tynn strek!

men syns fake lepper er stygt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av det styggeste jeg ser.. så nehei!

Harry, harry, harry:)

Skrevet

Jeg har smale lepper og er veeeeeeldig fornøyd med det. Ville aldri i livet ha operert for å få tykkere lepper, liker de best smale jeg..

Skrevet

Nei, jeg har ikke fake lepper, men de ble faktisk synlig fyldigere etter at jeg fikk en allergisk reaksjon da jeg spiste Ibux for noen år siden.. Fikk skikkelig Donald-nebb, og havnet på intensiven! Etter det ble leppene mine penere enn før, og jeg trenger ikke fylle noe i dem.. Trenger de litt boost kan jeg jo ta en halv Ibux.. (Ehh, not) :)

Skrevet

Jeg var ung på 80-tallet, og vi gjorde jaggu mye rart med utseendet vårt. Høyt hår, rosa øyenskygge og sjøgrønn mascara. Å se på bildene nå er en studie i grelt, grusomt og hvatenktevipå! Heldigvis var ingen av de tingene vi gjorde noe som ikke lot seg fjerne med vann og såpe.

Jeg lurer på hvordan de som i dag pumper leppene fulle av gørr, puppene fulle av plast og panna full av gift kommer til å se på bildene av seg selv om noen år...

Skrevet

veldig enig med deg.. jeg husker da jeg var yngre 14-15 år så var plastisk operasjon og kosmetiske inngrep relativt nytt.. og jeg var fast bestemt på at jeg aldri skal gjøre ta skjønnhetsoperasjon what so ever.. hehe.. etter å ha fødet en unge har jo jeg lyst på nye pupper (ikke silikon,men brystløft)..men jeg lar det bli med tanken.. prøver å minne meg på å elske meg selv slik jeg er. sunt kosthold og trening kan gjøre mye bra det også.. :)

HI

Skrevet

nei, har naturlig fyldige lepper... =) ble ertet for det som barn, men kjenner meg stolt av det idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...