Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 det værste som kunne skjedd har jo skjedd da.. vi leverer penger i droppsafe hver dag etter jobb, n viser det seg at banken ikke har mottatt det ene oppgjøret.... jeg vet jo at det er levert,( for det var jeg som gjorde det) og ringte for å etterlyse kvittering, siden vi ikke hadde fått den enda, men hun i banken seier at grunnen til at vi ikek har fått den er at banken ikke har mottatt noen oppgjør fra oss den dagen ???!!! jeg leverte det jo egenhendig, og sjekket som vanlig at det var levert... er så fortvilet n, de må jo ha gjort en feil i banken?? rotet det bort eller noe?? har jo jobbet på det stedet i 15 år og har akdri skjedd slik før.. har sagt i fra til min leder og hun seier jeg ikke skulle ta det så tungt at det helt sikkert ordnet seg, men alikevel, litt kvalm nå..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Det er mye værre ting som kunne ha skjedd! Kanskje banken har et videobevis på at du leverte? Antagligvis dreier det seg om en simpel misforståelse som blir rettet opp i snart.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 men man begynner jo å tenke hvis at om at da.. ikke gøy å få en slike beskyldning på seg liksom.. ja, har tenkt på det je gog, at det må være videoovervåkning så dei kan se at jeg har levert... men om jeg har oversett at den ikke ble ordentlig levert, kan jo noen etter meg ha tatt pengene... off, håper dette ordner seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå