Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 har en dårlig tone til datteren til samboeren. Virker så negativt innstilt til jenta. Det får meg til å lure på hvordan de har det når de ikke er på tv....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 tenkte det samme ! måten hun var på og pratet med samboeren sin lille datter, noe som skurret der! overfladisk...håper virkelig ikke hun gir den vakre lille jenta samme spisevaner som hun selv har! grøss!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Spisevaner er jo en ting, men jeg tenker mest på selvtilliten til jenta. Synes hun hadde en ekkel ironi og at alt jenta sa og gjorde ble tolket negativt og at hun ble svart på en lite hyggelig måte. Jeg vet godt at 4 åringer kan være frekke og trassige for jeg har ei lita berte på 4 i hus selv. Men da de f.eks kom til stengt dør i svømmehallen så er det jo klart at hun ble skuffa. Og ikke fikk hun noen ordentlig forklaring heller. Og når hun litt forvirret snudde og ville prøve å låse opp døra så var hun liksom så ovenfra og ned ekkel mot henne. Det samme skjedde da de skulle dra og bade ved det tjernet. Ingen god tone der nei og sånt tror jeg er lite bra for selvtilliten til et lite barn. Og jeg tror dessverre at når det er sånn hun viser seg for folk ute og på tv så behandler hun jenta enda dårligere hjemme når ingen hører...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 jeg hadde ikke vært glad hvis det var min 4 åring som var i den situasjonen og ble snakket om/til på den måten...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 spisevaner/latskap henger kanskje ikke sammen med respekten og selvtilliten sånn sett..men på en måte, tror at hun stemoren er veldig sløv. tror også hun behandler jenta dårlig, rakker ned på henne. at hun på en måte fryser henne ut av den lille familien!! og masete??? en veldig normal 4åring det der!!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 hun er skikkelig ekkel mot den lille jenta.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 La ikke merke til at hun var ekkel, ble så distrahert av det enorme frontpartiet... hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 ja utrolig hvordan hun oppfører seg, tydlig hun egentligt ikke vil ha datteren hans der... Tror sist episode så var det noe med at hun ville ikke ha jentungen hans der dagen etter fordi da hadde jo de vært sammen om dt var 3 år og de skulle kose seg og feire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå