Gå til innhold

jeg jobber på IKT-avdeling en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi vi yrkesfaglærere skal lære noe nytt og holde oss oppdatert. Når jeg blir sliten av skolen skal jeg jobbe på IKT-avdeling. De sitter på ræva og gnur hele dagen jo.

Men enn så lenge skal jeg utgjøre en forskjell i den videregående skolen. Fordi elever er morsommere enn pcer, selv om de er mer slitsomme. Og nei dette er ikke et "huff vi lærere har det så fælt" innlegg. Mer en erkjennelse av at alle yrker har sine fordeler, og mitt nåværende gir meg 8 uker sommerferie.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Sånne gnuere kan være himmel eller helvete. Er de positive er de supre - er det en generell "ikke forstyrr oss, vi gnur og du er dum"-holdning er IKT-avd jaggu faan med fett på.

Jeg er villig til å være lærer selv uten 8 ukers ferie. Jeg er en helgen.

Skrevet

Så heldig du er som får en slik mulighet til å lære noe nytt. Det mener jeg det er for lite av i arbeidslivet generellt.

Jeg ville aldri vært lærer,men nå er jeg positiv når jeg er på IKT-avd da hehe

Skrevet

Det er helt knall å få en uke til å lære noe nytt, møte mennesker, knytte kontakter. Men jeg kunne ikke jobba der. Da måtte de ha rydda. Det er bare menn på avd og det vises. Men de er koselige og interesserte. Der jeg var sist var de arrogante og breiale. Helt til de hørte at jeg hadde mastergrad. Da lurte de på hvorfor jeg jobba i skolen og ikke på et skikkelig sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...