Farrah84 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Lurer på hvor lenge det tok for dere til pigmentstreken på magen gikk vekk etter fødsel, gutten min er snart 7 mnd og den er ikke borte enda..er dette vanlig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har født 3 unger og aldri hatt sånn strek. Er det vanlig?
Farrah84 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2011 Vet ikke om alle får det, men tror det er vanlig ja
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Mine streker var veldig tydelige, men forsvant kjapt, mener jeg å huske.
Babyønske �� Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Etter første fødsel hadde jeg den lenge, nesten et år etter fødselen tror jeg. Fikk den ganske sent i svangerskapet. Nå i siste graviditet fikk jeg den først etter fødsel. Har ikke tenkt noe særlig over at den har vært der, men den er hvertfall en stund siden den forsvant. Er 6 mnd siden fødsel nå.
galemathias og snusmumrik Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Husker jeg vasket den vekk faktisk.. He he.. høres rart ut, men jeg gnidde hardt med peelingkrem og frotteklut... Da ble den borte... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå