Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg må gjøre noe med de stakkars puppene mine nå når jeg blir ferdig med å amme siste. Men jeg vet absolutt ingenting om klinikkker, leger, metoder.. Jeg vil aldeles ikke ha harrypupper, jeg trenger naturlig utseende fine pupper som jeg gjerne betaler godt for. Noen som vet hvem som anses som best? Helst i Osloområdet... Takk! Og hvis noen synes jeg er overflatisk og teit, er det helt i orden. Trakassering preller av :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Dr. Bugge på Fana Medisinske i Bergen. Mange kommer langveis både innlands og utlands for å bruke han. Han har hentet mye erfaring fra utlandet, og har vært sjef på det plastiske teamet på brannskadeavdelingen på Haukeland. Google han så ser du mye mer. Har time hos han og gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Will do! Takk for tips, skal sjekke ut. Og lykke til, det blir gøy!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 veldig fornøyd med Colosseumklinikken
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Vet ikke om han er best på silikon, men han er en utrolig dyktig plastisk kirurg, Helge Einar Roald, Colosseumklinikken i Oslo. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med det han har gjort for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå