Gå til innhold

Tur til Manchester - hvor skal vi bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta med kjæresten på tur til Manchester. Bestiller via travellink.no, og skal fylle inn hvor i nærheten vi vil bo, og det er jo nærmere hundre stedsnavn i Manchester. Men ingen av navnene ringer noen bjelle for meg...

Noen som kan anbefale et område vi bør bo? Vil gjerne bo sentralt, nær shopping og serverdigheter :-) Vil bo slik at vi kan spasere til det meste.

Håper noen kan hjelpe meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manchester sentrum er overkommelig. Bor du i Portland Street så er du tett ved buss, metrolink og nattelivet. Ligg unna Britannia hotel det er et høl. Har selv bodd på Premier Inn i Deansgate, det er heller ikke langt unna og Premier Inn har god standard. Novotel har bra standard, Ibis er enklere, ligg unna sashas, hotellet har ikke vinduer!

Anbefaler at du bruker rating på hotel.com og tripadvisor før du velger hotell. Bruk også gjerne google maps og se hvor hotellene ligger i forhold til sentrum.

Manchester er en kjempeby. Er du glad i indisk anbefaler jeg Ashoka i Portland Street. Og du må innom puben the sricus tavern i Portland street som er manchesters minste. den er så koselig.

Skrevet

Tusen takk for svar!! Hotels.com var jo genialt, fant ut at jeg sparte en god tusenlapp på å bestille fly og hotell seperat, så det var ikke dumt.

Valget falt på Garden Hotel i Picadilly street, det har fått bra omtale og jeg tror det er bra sentralt :-)

Takk for alle tips - The Scricus tavern skal skjekkes ut ;-)

Skrevet

Har du en dag til overs reiser du til Trafford center, men ikke kom på at du skal gjøre det etter fotballkamp (om dere skal på det) Trafford center er så sykt stort. Ellers har også Arndale center blitt veldig stort. Manchester er en fin by for shopping.

Skrevet

Hotellet er jo midt i smørøyet. Ikke langt å gå fra stasjonen heller. Og like ved buss og trikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...