Gå til innhold

Er dette et sunt kosthold? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: En porsjon havregrøt kokt på vann, med litt smør og kanel

Lunsj; Salat med isberg, cherry, agurk, litt paprika og ett kokt egg.

Middag: Fisk/lyst kjøtt/kylling med grønnsaker. Spiser sjelden potet, men av og til så..

Kvelds: En frukt eller en skyr.

 

Er det lavkarbo når man også spiser havregrøt? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil følge et lavkarbisk kosthold, er ikke denne menyen så bra. For mye frukt og grønt og for lite fett. Havregrøt er ikke "tillatt" på lavkarbo.

 

Hvis du vil telle kalorier, er ikke denne menyen så verst, minus smøret i havregrøten :-)

Skrevet

Jeg synes det var lite mat i løpet av en hel dag

Skrevet

Det er ikke lavkarbo når du spiser havregrøt og frukt, men det var en sunn sammensetning. Enig i at det kanskje var litt lite mat i løpet av en dag, hvertfall hvis du trener eller er aktiv i tillegg.

 

Skrevet

Tror ikke det blir regnet som noen lavkarbodiet, men for meg høres det ut som en sultediet. Det der blir knapt mer enn 800-1000 kcal i døgnet. Det er alt for lite. Hva ønsker du å oppnå?

Skrevet

Følger ikke en lavkarbo slavisk, ønske bare å kutte ned litt karbs ;) Kanskje litt lite mat, men vanskelig å finne sunne mellom måltider f. eks. Prøver å gå ned 5 kilo!! Veier ca 56-57. HI

Skrevet

Da synes jeg du virker passe. Er like høy som deg og veier ca. 55-56 kg tipper jeg, og jeg ser ganske sunt ut. Mange av mine venner (mannlige)bemerker at jeg er altfor tynn...Du kan godt gå ned 2-3 kg, men ikke mer. Da hadde du sett ut som en skjellett. Med mindre hvis du har store pupper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...