Gå til innhold

å annmelde trakkasering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørr her, fordi det inkluderer 2 barn, å jeg vet ikke hvor ellers jeg skal kunne spørre anonymt før jeg evnt tar kontakt med politiet...

Jeg har et barn på 3 år. da jeg flytta fra faren hennes da hun var knappe 2 mnd, begynte hellvette, å det har hålt på sånn til dags dato.. første som skjedde var at han gang på gang satt å la ut til meg om hvor tåpen osvosv jeg var.. å etterhvert, da han begynte å ha henne alene litt, så jeg at han f.eks ikke ga henne mat, og ikke skifta på henne, så jeg fortalte han at det måtte han jo.. for å si det slik så ente det med at han trua med å drepe meg, å jeg fikk voldsalarm..

å siden da har det gått av og på hele tiden.. har hatt våre gode perioder, men skal ingenting til før han begynner å skelle meg ut å kalle meg hore og invalid og mongolid og sprengt alt for å få meg til å føle meg lita.. å truer meg med ting som at han skal ta barnet vårt fra meg for jeg egner meg ikke som mor (sier han som har møter henne max et par ganger i mnd)

spessielt etter at jeg fikk et til barn begynte han sånn.. men har liksom aldri greid satt foten helt ned for han.. i frykt for hva han kommer til å gjøre..

Men idag, da begynte han forran dattera vår å skulle skjelle meg ut, men da satt jeg foten ned, endelig! nå har jeg fått nokk!! så bestevennen min sier jeg skal annmelde han for trakkasering.. men hva skjer da egentlig? prater de bare med han? For vet av erfaring at det ikke hjelper, da blir han bare mere sint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du skal melde han! Du skal melde han i morgen!

Du skal heller aldri overlate barnet i hans varetekt. Om du ikke gjør dette, kommer barnevernet til å banke på din dør snart og plassere ungen i fosterhjem.

Ser du det ikke selv?

Skrevet

Du anmelder for trusler og trakassering, og anmoder om besøksforbud.

Du tilbakeholder samvær, kontakter familievernkontoret for meklingstime og foreslår en samværsordning med tilsyn fra ekstern instans dersom samvær skal forekomme.

Dersom du behøver støtteinstanser, som kan være godt å ha, er f.eks krisesenteret og barneverntjenesten naturlige steder å henvende seg.

Gjest irismor
Skrevet

Gjør som pila sier! Mere fornuftig svar får du ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...