Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Skal til nabobyen på lørdag og tenkte å handle det siste på babylista..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Baby Bjørn vippestol og Super Nova babycall. Vippestolen er genial. Kan brukes fra nyfødt, babyen klarer enkelt bevege den så den beroliger, enkel å ta med på reise og når babyen ikke er like baby lenger er den morsom som gyngestol for barn opp til 2 år. Og ikke minst er den enkel å vaske. Suveren kvalitet. Etter å ha blitt herjet med av tre barn over mange år så den like ny ut og ble enkelt solgt. Super Nova har også suveren kvalitet, du skulle bare ha vist alt hva vår har vært igjennom. Den er pålitelig og har mange frekvenser så du slipper å få inn naboen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Baby Bjørn vippestol:) Phillips Avent babycall med video
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Baby Bjørn vippestol er utrolig bra. Når det gjelder baby call, så liker jeg godt Philips Avent sine digitale(?). De har nemlig ingen frekvenser, de fungerer som en trådløs telefon, man kan ikke få inn naboen, for man kan kun ha kontakt mellom sine egne enheter. Går an å snakke til barnet. Finnes flere varianter av disse.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har bare prøvd de vi kjøpte, men jeg er veldig fornøyd med begge. Baby Björn vippestol og Doro babycall.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Vi har babybjørn vippestol og er svært fornøyde med den! Funker fint fra veldig liten til ca 2 år. Så har vi Ikea sin babycall. Vi bruker ikke babycall så mye, men den har vært suveren til vårt bruk. Er ikke på strøm, men aa batterier, dvs kanskje ikke for de som bruker det til daglig?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Baby Bjørn vippestol, utvilsomt. Har hatt tre ulike til min lille, og babybjørn var absolutt den beste investeringen! Babycall - vi har SuperNova og er kjempefornøyd med den, men har heller aldri prøvd andre.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Avent babycaller bruker noe som heter dect-teknologi, det er pulserende stråling. Dette vil du ikke ha i nærheten av barnet ditt. Neonate og Super Nova har lav stråling, Neonate har litt mindre enheter og bedre batteri-levetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå