laluna85 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Vi prøver på nummer to, har ikm 4 november. Oppdaget i dag at det kommer noen dråper melk ut av puppene. To år siden jeg har fått ut en dråpe siden første mann... Tok en gravidtest nå, ble nyskjerrig men den var negativ, men det er nok for tidlig for å teste... Noen som har opplevd dette? Er så utålmodig, vil ha svar nå.. Kan vel ikke få melk hvis man ikke er gravid vel?
<3 mine søte små<3 Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 jeg hadde melk hver gang jeg fikk mensen, ikke mye men en dråpe eller 2. men da jeg ble gravid, og jeg fikk ømme bryster, hadde jeg ikke melk i brystene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå