Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg sliter enda med å gå ned etter svangerskapet.Det er nå underkant av 5 mnd siden fødselen,og jeg kommer ikke nedover på vekta. Er det noen der ute som har noen gode råd og tips om trening og måltider?Jeg er nemlig helt rådvill:(
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Enkelt? Bytt ut alt du spiser med grønnsaker, rent kjøtt, fisk og de groveste knekkebrødene. Litt meirriprodukter uten sukker er ok. Ikke spis klassisk nei-mat til hverdags. Gå langt hver dag, tren så pulsen økes kraftig tre ganger i uken. Hvis ikke det får deg raskt ned, oppsøk hjelp, eks Grete rohde. Lykke til!! Det er gøy å få det til :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg gikk ned uten å gjøre noe for det i det hele tatt da jeg sluttet amme jeg, bare forsvant 5-6 kilo helt av seg selv.. Da jeg nevnte det for legen sa han at det var vanligere enn man skulle tro siden alle snakker om å amme av seg kiloene. Men mange kvinner er visst som meg, i ammeperioden blir stoffskiftet og forbrenningen litt lavere fordi kroppen vil sikre seg kaloriene til melkeproduksjon. Så når ammingen er over og stoffskiftet, hormonene osv stabiliserer seg forsvinner ammekiloene... Har du mye du skal ned da? Noen tips her kanskje? http://ammehjelpen.no/artikkel/32/Slanking Anbefaler deg å melde deg inn i den gratis vektklubben til Grethe Roede og registrere alt du spiser en stund, da regner programmet ut hvor mange kalorier det blir. Jeg var veldig fysen når jeg ammet, og den lille håndfullen med nøtter, noen rosiner, et ekstra knekkebrød, en kjeks osv som på magisk vis finner veien ned i magen mellom måltidene blir noen kalorier det også... Greit å registrere alt en stund, er masse oppskrifter der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå