Gå til innhold

Dere som ikke er 20 år lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er et billig tips for å skjule grå ettervekst i brunlig hår:

Bland ca 1 teskje hårgele med ca 1 halv teskje instant coffee. Rør dette sammen, og ta det i håret på ønskede steder. Gre gjerne over med kam etterpå.

For meg som har mørk blondt el. brunlig hår passer dette godt, men for deg som har lysere hår må du nok finne på noe annet :-)

For å få hjemmelaget mascara, kan du bruke Aloe Vera Gel eller vaselin, og blande med pigmenter, øyenskygge eller vannfarge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tro at de fleste over 20 år som føler de har behov for slikt kan betale for det..

men ellers nesten morsomt..

hilsen ei på 23, som ikke trenger noe sikt..

Skrevet

Går an å betale, men er ikke sikkert hodebunnen tåler farging hver 6. uke, i år etter år.

Skrevet

hehe, husker vi lagde hårspray selv for sånn ca 20 år siden :P

Da blandet vi litt gele, hårskum, vann og det vi ellers fant...

Stivt ble det hvertfall ;)

Skrevet

Eller man er heldig som meg, har guts til å la håret bli pent grått. Mascara kjøper jeg...

Skrevet

Vi kokte sukkerlake og sprayet håret med. Fy f for noe kliss i regnvær!!

Skrevet

Hjemmelaget mascara.... tuller du eller??? Hva koster mascara i billig variant, kanskje 30-40 kr??

Kaffe som hårfarge... nei, dette klarer jeg ikke ta seriøst.

Skrevet

Næmen, så overraskende at det var en ungmø som skrev det da ;) Er vel bra med alt man kan slippe billigere unna med :)

Skrevet

Det er tøft gjort. Men jeg er bare 28 år og ikke helt klar for det steget enda. Men har grå hår så det holder. :(

Skrevet

hehe - ja jeg har absolutt råd til å kjøep det jeg skulle trenge.Er forøvrig 40 og har ikke et grått hår i sikte! og når det en eller annen gang dukker opp, ja så gjør det meg faktisk ingen ting.

Skrevet

Husk at jo mer hårspray, jo bedre ;)

*mimre*.. Godt en blir eldre..

Skrevet

Takk for morsomt hårfargingstips :) Det skal jeg prøve en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...