Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 eller må man vente til mandag? her skal de ha halloween party, med overnatting, i helgen.Barna vil gå lørdag.Men jeg lurer på om dette kanskje blir feil? Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Kommer ikke til å "slenge" døra i fjeset på ungene som evt. kommer hit og "tigger" godterier på Halloween, altså på mandag, men de som måtte gå rundt og tigge på en annen dag vil få nei her i huset. Har liggende noen IKEA-sjokoladebiter som jeg har tenkt å la dem få av. Hele Halloween er forøvrig noe stort tull som ikke hører hjemme i norsk tradisjon.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Man går den dagen man skal, ellers kan en la være. Dritt å få dem på døren før dagen er der, for da mangler forberedelsene. Jeg pynter utenfor til halloween, så kjipt om de kommer før mandag, ja...... Har gresskar med lys, og litt mer hvert eneste år. Men kun den 31. oktober. Og så har jeg godteriskål til de som kommer, men det også er kun mandag
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Nei, de skal gå mandag. Begynner de å gå dager de ikke skal, så blir nok Halloween lite populær. Og det er ganske mange som ikke har sansen for denne dagen. I fjor så kom det barn hele helga på døra hos meg. Og de fikk ikke noe i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg syns egentlig aldri de kan gå jeg da. Syns hele den skikken der er bare tull! Her har vi Halloweenparty uten den tigginga på dørene. De over 25 år syns antakelig bare det er irriterende, siden dette er en skikk som ikke fantes da de på 25 + var små..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Halloween er på mandag! Så da skal de gå da, og ikke i helgen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 I mine øyne blir det dessverre helt feil å gå i helgen. Må være helt ærlig å si at hvis noen kommer til meg i løpet av helgen, så får de beskjed om å heller komme tilbake på mandagen. Da skal vi pynte, handle inn masse godis og skremme alle gjestene som kommer på døren;) Det blir det samme som å feire 17.mai på en annen dato!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå