Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Uten Tekst. Det vil si at alt står i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Ahaa.. nå vet jeg også det, har ikke turt å spørre siden det ikke skal så mye til å bli kalt brøhaud her inne..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Det har jeg også lurt...fikk endelig svar uten å måtte spørre selv:-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 endelig fikk jeg også svar på det. Jeg har heller ikke turt å spørre om det siden det mest sannsynlig var noen som ikke tålte det.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Arrrrggghhh! Jeg blir saa SINNSYKT irritert av saanne DRITTKJERRINGER som ikke toer aa spoerre om ting fordi de er redde for at noen ikke skal taale det. HALLO? Hvor hissige og humoersyke tror du egentlig at vi er her inne? :-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Leser jo det ene innlegget etter det andre her inne der veldig mange rakker ned på HI, for den minste lille ting.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Det er trist at dere ikke tør spørre om noe så enkelt som hva u/t betyr
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Tidligere trodde jeg det betød UTENFOR TEMA, men syntes liksom det var litt rart, for hva er tema Anonymformet eller Skarvlesiden liksom?? Men jeg fikk klarhet i det den gang, og synes det er bra du spør når du lurer, HI:) Kunsten her på dette anonyme Hissigpropp-forumet er å overse de som bare må slenge med leppa og breie seg ut!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 Seriøst? Du blir så SINNSYKT irritert av sånne DRITTKJERRINGER som ikke tør å spørre om ting fordi de er redde for at noen ikke skal tåle det? Hallo? Like hissig og humørsyk som du er antar jeg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 :-) Nei, det var jo ment som en spoek, da. Men den var litt daarlig, det ser jeg naa i ettertid, saerlig siden det jo faktisk er forstaaelig at mange er redde for dette. HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 Å fyyyy faaaaen for en fittekjærring du er som ikke visste det HI!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #14 Skrevet 26. oktober 2011 Flott du spurte! Har lurt lenge på det eg og. Trudde det hadde med avstemning å gjer eg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå