Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Som gjerne er gjemmeværende og legger hele livet sitt i detalj ut på nett slik at ALLE i hele verden kan lese det, og tror selv at de er utrolig interessante. De tar tusenvis av bilder av sine barn, uten å spørre om det er greit. Ikke sikkert barnet om 10 års tid synes det er kult at det ligger bleiebilder av barnet på nett. Så jeg må innrømme at jeg ser litt ned på slike damer.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 *Hjemmeværende skulle det være, herregud måte på en skriveleif. HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Legg gjerne bilder ut av barnet ditt, men vit hva du legger ut før du legger det ut
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Rosabloggere er vel de som kun blogger om alt det perfekte? Ikke hverdagsblogging med både oppturer og nedturer?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Men det er jo litt morsomt å lese hva de skriver da ;P
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Det er vel det. Samtidig som de samler på tilhengerkommentarene fra fjortiser og tar bort alle kritiske kommentarer og kommentarer fra folk som er uenige med dem. Slik at alt der "perfekt" ut i bloggen også. Patetisk
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg ville kalt det fordommer, men jeg syns de bare er patetiske. (Altså de som prøver å fremstå som så forbanna perfekte og lykkelige, når alle veit mannen er utro, og ungene er ute av kontroll.. hehe)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 rosabloggere blir vel først og fremst alle de ungjentene som drar på alle mulige begivenheter de har fått sponset pga bloggen. De som får pakker i posten hver dag fordi bedrifter sponser de. De som drar til syden, tar inn på hotell osvosv. hele tiden. Rett og slett de som lever i en rosa boble og har det så perfekt, gjerne pga. penger og muligheter. Kristina Andersen, Ida Wulff, voe, fotballfrue osv, er vel de som satt fart på den betegnelsen Er vel ikke så mange mødre som blir omtalt som en rosablogger.. da skal bloggen inneholde mye annet også. Alle jeg nevnte nå har jo kommet seg ganske bra da, og skriver dypere innlegg enn bare " se hva jeg har på meg, se hva jeg skal i morgen, se hva jeg har fått!" But still.. unge jenter som skryter av hvor bra de har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå