Gå til innhold

Liten bil, hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe vogn til knøttet i magen og klarer ikke helt å bestemme meg. Har ikke lyst til å kjøpe ny bil så vi ønsker en vogn som tar liten plass sammenlagt. Og det er veldig fint om det er plass til en koffert i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten mercedes. Husker ikke hva den heter... Men den nest minste.

Skrevet

Bilen min rommer 480 liter uten at setene er lagt ned og jeg har plass til en Emmaljunga med bag, og litt til, men ikke mye :)

Skrevet

Men Emmaljunga er store vogner så er nok ikke å anbefale :)

15:03

Skrevet

Tror Emmaljunga blir litt stor...

HI

Skrevet

Bugaboo er ekstremt liten sammenlagt. Du kan til og med få bagen flat.

Og så er det en knallgod vogn da :o)

Skrevet

Bugaboo er notert :) Er ikke kjent i denne vognjungelen og vet liksom ikke hvor jeg skal lete først... Greit å se bilder og filmer på nett, men det er noe annet i virkeligheten...

Takk

HI

Skrevet

Britax Vigour + 3 eller +4(dekk). Liten nett 3 i 1 vogn. Bag, sportsdel, og bilsete som klaskes rett på vogna. Det har vært fantastisk å ha baby denne gangen! Lett, superlett å kjøre med en hånd. Minus, ikke håndbrems..men har alle vogner det lenger?

Skrevet

vi har en polo og får fint plass til emmaljunga egde i bagasjoerommet!

en lærer seg å stappe ;)

Skrevet

Men hva når du skal på ferie? Hvor får du plass til bagasjen? Om sommeren er det vel greit for ta kan jeg kjøpe en liten paraplytrille med liggestilling, men hva om vinteren? Og vi blir 5 i bilen så det er ikke plass til en bag i midten (farlig er det også med usikret last) ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...