Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Skal arrangere utdrikkningslag for ei venninne og trenger forslag til hva man kan gjøre. Vil ikke gå ute i gata og skjemme henne ut. Fyr løs folkens
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Det morsomste er jo å drite ut brura .. moahaha
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Vi var på spa og sang inn cd i studio
Fru_Heidi Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Nei det er ikke morsomt i det hele tatt.. Ei venninne av meg dressa vi opp i rosa cowgirl-kostyme og hun solgte kjærligheter i sentrum. Og når hun var sliten sendte vi henne på spa Jeg fikk helikopter tur i mitt En kompis hoppa i fallskjerm Og min mann kjørte gokart og var på laserzone Det er mye å finne på, men en må huske det er utdrikkingslag ikke utdritningslag
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Vel, hvis mine venninner dressa meg opp i rosa cowgirl-kostyme og sa jeg skulle selge kjærligheter i sentrum ville jeg absolutt sett på det som utdritning...
Fru_Heidi Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Hvorfor det? Hadde hun nekta hadde hun selvsagt sluppet å gjør noe.. Men hun storkosa seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå