Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen siden april. Men hadde da en spontanabort. Har ikke tenkt over at mensen ikke har kommet tilbake. Men nå syns jeg magen har vokst, og opplever at folk stirrer på den i butikken eller når jeg er ute på gata. Jeg liker romslige klær fra før. Men nå syns jeg også til tider at noe rører på seg i magen, dette skjer flere ganger hver dag. Noen ganger kan jeg til og med se at magen "flytter" litt på seg. Tror dere at jeg kan være gravid, har liksom ikke turt å teste. Ble så skuffet da jeg mistet den forrige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen for å sjekke. Er du såpass langt på vei som det da kan virke som, så er det ikke sikkert det vises på en vanlig test mener jeg å ha hørt.

Skrevet

Du kan det ja. Du kan ha trodd at du mistet, om det ikke ble bekreftet, eller du kan ha blitt gravid igjen på første eggløsningen, og da uteblir jo mensen, noe som er ganske så vanlig. Hvor langt var du på vei i april da?

Testen viser bare riktig i starten. Er du kommer for langt i svangerskapet, vil den vise negativt. Ta en test, og er den negativ så kontakter du legen for å lytte på magen din og sjekke opp i det 100%.

Og viktigst av alt: GI OSS TILBAKEMELDING!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...