a'Nöel Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har ofte drømmer om en jeg var ute med for maaange år siden. Vi ble aldri skikkelig sammen pga noen kompliserte greier, men vi var enige om at det var kjærlighet ved første blikk likevel.. - Ganske komisk at vi ikke endte opp sammen, men jaja:) Nå er jeg iallefall gift og har et barn sammen med en annen, mens han er sammen med ei og har to barn med henne, og vi har ikke noe kontakt, utenom at vi kommenterer litt hos hverandre på Facebook av og til Tenker jo mye på denne mannen, men jeg ville aldri vært foruten min egen mann, og selvfølgelig ikke vår nydelige datter, men hvorfor drømmer jeg så mye om han andre? Er det normalt at man har sånne tanker og drømmer om en mann man har en liten fortid sammen med? Jeg har ikke truffet ham på mange mange år heller, så det er jo helt sprøtt at jeg ikke får han ut av tankene mine, hehe..
Mandra Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 skal ikke si at jeg har så mye peiling på det, men har hvertfall hørt en teori som dette: At når man drømmer om andre personer så er det egentli en side eller fellestrekk ved den personen som du har, du egentlig drømmer om, så at du drømmer om han har ikke noe å si, for du drømmer egentli om deg selv, eller om en side ved deg selv som han har til felles med deg.. ble kanskje litt rart forklart det der, men kanskje du ble litt klokere..?
snellapella Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 http://www.droemmetydning.com/ Her finner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå