Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Har sett programmet 2 ganger og begge gangene så har de barn og det ser ut som et rotte reir. At folk tør å melde seg på oppussings programm når det er så mye dritt de må rydde før i kan nå gulvet. Eier ikke folk antenner lenger? Sorry, men jeg blir faktisk sjokkert at barnevernet ikke har fått bekymringsmelding fra noen... Er det bare jeg som reagerer på dette?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Vil tro det bare er du ja. Ingen av programmene jeg har sett, har det vært like rotete i hele huset, og det blir en del rot når man velger å pusse opp hele huset på en gang. Skal barnevernet rykke ut om noen har flyttet inn i et nytt hus, og ikke har fått orden på alle rommene innen 1-3 mnd også da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Hvordan vet du at barnevernet ikke har vært i bildet? Sier de: " Det ser jævlig ut her, og barnevernet har vi ikke sett noe til"? Barnevernet tar ikke automatisk barna, de gir de hjelp til å forbedre seg. Og det er jo det de gjør i programmene.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Hvis personer har sett hvordan det ser ut innvendig har det nok blitt noen bekymringsmeldinger, men folk som har det slikt hjemme har vell skjeldent besøk. Tenker bare på programmet i går. Det som også er merkverdig er at folk begynner å pusse opp, men stopper når de har revet, jeg begriper det ikke. Når du skal pusse opp har du jo en plan! Et regnskap og framdriftsplan. Du begynner ikke å rive og oppdager at du ikke har råd til å fortsette. Jeg kjenner det rister inni meg når jeg ser på programmet.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Henge opp banner i innkjørselen "Barnevernet har vært her"
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 At det kan se ut som et rottereir er én ting, at det stikker farlige elektriske ledninger ut av veggene hist og her er en annen ting. Jeg har stilt meg selv det samme spørsmålet: Vil folk virkelig drite seg så sinnssykt ut at de melder seg på dette konseptet? Mener ikke at barnevernet skal gripe inn, men de viser jo fram en helt elendig side av seg selv da.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Hadde det vare vært oppussings rot så forstår jeg det. Det er møkkete klær overalt, dritt og da mener jeg ikke vanlig ukes skitt. I går så står de frem å har 5 unger som de viser oxo på tv,stakkars barn.. tenk så flaut å komme på skole og barnehage, Jeg blir samfull av å se på programmet jeg, nesten at det står respekt av at de tør. er 1 eller 2 uker siden som sinnasnekkern sier at det er det værste han hadde sett og den i går var enda værre...
Bad habits har tre små Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Ha ha ha, må jo bare le litt;-) Kjente det rykket litt i "barnevernfoten" når jeg så det programmet. De virket jo veldig mottakelige for veiledning da, så Mr Otto gjorde jobben for det lokale barnevernet akkurat der;-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Greit at de virker motiverte på tv,men hva etter 3 mnd å hverdagen kom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå