bIomstre Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hat - bedrevitere - at jeg lyttet til bedreviteren isteden for å stole på meg selv. Nok en gang viste det seg jo at det faktisk var jeg som hadde rett... og det siste året på jobb hadde vært så mye enklere om jeg tok den kampen for et år siden -vind Elsk - familien - utsikter til mer avspasering og ingen overtid - snar jul (hos sviger og jeg trenger ikke forberede noe) - vind
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Hat: helse hauger av ugjort reprisehyppigheten på tv (repriser SAMME DAG, faktisk? Ærlig talt!) Elsk: huset mitt fine familien fine høstlyset fine høstfargene på alt
bIomstre Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2011 nei, nei, nei, ikke snar jul.... saaaakte jul, men snart :-)
Gjest amandine Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Hater hele jævla dagen i dag. Og den har såvidt begynt.
bIomstre Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2011 Æsj da... Jeg sender litt solskinn din vei! (og en klem)
bIomstre Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2011 Og nå så jeg på skravle at solskinn ikke hjelper det spøtt, men klemmen er fortsatt gjeldene... Har ingen kunnskap å dele med deg, men krysser fingre for at det går bra!
Gjest amandine Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Tænk ju. Og det er bare toppen av dagens drit;-) Jaggu. Når det regner øser det. Eller som en kollega av mannen min sier, når fanden driter driter han i haug. He he
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Din møkkadag overgår min så veldig. Klem og kryssete fingre og pm.
Gjest amandine Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 Elsk: Mannen som skjønte han måtte komme hjem selv om jeg sa det ikke var nødvendig, og dere. Fint å kunne si det til folk uten å måtte si det til folk! Iallefall når man ikke kan si det til folk! If U C what I mean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå