Gå til innhold

Litt hat & elsk mitt i uka


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat

- bedrevitere

- at jeg lyttet til bedreviteren isteden for å stole på meg selv. Nok en gang viste det seg jo at det faktisk var jeg som hadde rett... og det siste året på jobb hadde vært så mye enklere om jeg tok den kampen for et år siden :(

-vind

 

Elsk

- familien

- utsikter til mer avspasering og ingen overtid

- snar jul (hos sviger og jeg trenger ikke forberede noe)

- vind

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hat:

helse

hauger av ugjort

reprisehyppigheten på tv (repriser SAMME DAG, faktisk? Ærlig talt!)

 

 

Elsk:

huset mitt

fine familien

fine høstlyset

fine høstfargene på alt

 

Skrevet

nei, nei, nei, ikke snar jul.... saaaakte jul, men snart :-)

Gjest amandine
Skrevet

Hater hele jævla dagen i dag. Og den har såvidt begynt.

Skrevet

Æsj da... Jeg sender litt solskinn din vei!

(og en klem)

Skrevet

Og nå så jeg på skravle at solskinn ikke hjelper det spøtt, men klemmen er fortsatt gjeldene... Har ingen kunnskap å dele med deg, men krysser fingre for at det går bra!

Gjest amandine
Skrevet

Tænk ju. Og det er bare toppen av dagens drit;-) Jaggu. Når det regner øser det. Eller som en kollega av mannen min sier, når fanden driter driter han i haug. He he

Gjest sug lut
Skrevet

Din møkkadag overgår min så veldig. Klem og kryssete fingre og pm.

Gjest amandine
Skrevet

Elsk: Mannen som skjønte han måtte komme hjem selv om jeg sa det ikke var nødvendig, og dere. Fint å kunne si det til folk uten å måtte si det til folk! Iallefall når man ikke kan si det til folk! If U C what I mean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...