Gå til innhold

Trym kom til verden 22.10.11


anettepette85

Anbefalte innlegg

Kl 01 natt til 22.10 begynte riene. De var nokså vonde med en gang,og jeg kastet opp. Gikk inn på rietellee,og hadde ti min mellom de tre første riene. Deretter hoppet de ned til tre-fem minutter. Dro til føden 01.40, og en time senere hadde jeg 7 cm. Riene tok seg opp,og ved 9cm fikk jeg lystgass. Tok akupunktur for kvalme,og kjærsten dusjet meg med varmt vann. Pressriene kom,og etter litt over to timer kom gullet mitt til verden. Totalt tok det ni timer fra jeg merket noe,til han var ute. En fantastisk første fødselsopplevelse. Etter å ha hatt lillegutt i armene våre en times tid gikk min kjære ned på kne,og svaret ble såklart ja!=)

 

En dag jeg aldri vil glemme. Trym har gulsot,og er ikke helt fokusert på å amme nok,men det begynner å ta seg opp.

 

Vi skrives på 0-1 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med både baby og frieri!!! Så herlig! Det hørtes ut som en fantastisk fødsel...!

 

Kos dere med lille Trym! (Jeg synes navnet er helt fantastisk og prøvde lenge å overtale mannen til å "bli med" på å kalle gutten i magen for Trym uten å lykkes)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...