Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Lurte på om snuppa skulle få åpne om morgenen, men kanskje hun bare maser om å få ta det med i barnehagen. Eller til barne-tv. Lenge å vente men......
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 De åpner så fort de kommer hjem fra barnehagen. Aldri er de raskere i garderoben enn i desember. Om morgenen orker jeg ikke styret, og barne-tv er så rolig stund at jeg ikke vil "ødelegge" det. Dessutten er det en eeeeevighet for dem å vente helt til da.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Oj så smart. Da skal jeg gjøre det samme. Godt at de får litt fart på seg i garderoben ja Kjempesmart ))
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Mine åpner om morgenen.. Sånn kommer vi oss alle kjapt ut av senga på mørke desemberdager! De får ikke åpne før alle er oppe. Men de får ikke ta med seg til skole/barnehage, med mindre de får noe som passer der (viskelær eller refleks el.l.). Kjekt uansett hvordan man gjør det!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Mine er skolebarn, og de får åpne når leksene er gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 min får den når vi ser skomakergt sammen(ve 6 tia:) Men d er sjokolade han får så ikke så lurt og gi før bhg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Det er nå bedre å få litt sukkerkick når barnet kommer i bhg, enn rett før leggetid vel? Guttene mine får når de står opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå