iselin23 Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg sitter og klør meg i hodet over julegavene som skal kjøpes inn til foreldre, besteforeldre og resten av familie. å kom jeg på den ideen at jeg kunne ramme inn bilde av meg og mannen min fra vielsen eller bryllupsdagen vår og gi til foreldre og besteforeldre. de har jo alt fra før av... vi reiste bort og giftet oss i sjømannskirken helt alene, baare oss to. Tror dere dette er noe familie vil sette pris på å få? ramme det inn, ca 15x20 cm stort bilde med passpartout. Så slipper det å bli et sånn stort prangende bilde de må henge på veggen. Vet ikke helt om dette er en slik type gave som er litt "egoistisk" å gi, eller om det er noe de vil bli glade for å få. Blir kjempeglad for innspill her
Lollo83 <3 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Vi gav bryllupsbilde i julegave til våre foreldre og besteforeldre samme året som vi hadde giftet oss. De ble kjempeglade, og alle har det hengende på veggen i stuen. Vi kjøpte str 20x25 cm til våre foreldre og forlovere, mens besteforeldrene våre fikk str 13x18 (tror jeg). Alle bildene var montert sånn at det går an å ha de i ramme uten glass. Vi kjøpte ikke rammer til. Tenkte det var greit at folk fikk velge hvilken ramme de ville ha selv. Dette var virkelig en gave som slo an i våre familier, så det anbefales herfra =)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Det var jo ikke dumt da Vi gifter oss til sommeren, så da kommer jeg nok til å gjøre det samme her og... Hvertfall med foreldre, besteforeldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå