Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hvilken stilling synes dere er best? jeg synes det er veldig godt å ri eller bli tatt bakfra ellers liker jeg veldig godt å bli slikket og liker å suge... min aller største hemmlighet er at jeg tenner på tanken at han skulle hatt sex med andre... synes det er veldig ekkelt sånn ellers, men akkurat under sexen er det det eneste som kan få meg til å komme.... lukker øynene og tenker på at jeg er en annen kvinne som tilfredstiller mannen min liker også at han tar meg litt hardt, og liker godt når han presser hele penisen inni meg Hvilke stillinger synes dere mannen kommer lengst inni dere? Tenner dere på at han bånder dere? Hva er deres hemmlige sex fantasi?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Fikk litt følelsen av at dette er en ung-gutt eller en subbete gammel en som skriver.. Merkelig hvor mye folk utgir selv om det er anonym forum. Nei dette blir for teit.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 hahahahha... mange rare mennesker!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Kåt eller HI ? Tenner det deg å sitte på ett Gravid/foreldre forum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå