Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hjelp... Jeg har testet i to uker nå. først nå får jeg sterk gr.test, og jeg begynte på slankepiller for 2 dager siden. kan dette ha innvirkning på gr.testen?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Tvilsomt. Da må det i såfall være hcg i slankepillene, og det høres litt merkelig ut.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Neppe. Men idiotisk å drive på med slankepiller om man forsøker å bli eller er gravid???
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Det hadde seg sånn at jeg hadde en abort. den sleit veldig på meg. jeg røykte ikke, og drakk heller ikke alkohol da, å heller ikke slankepiller. men typen syns jeg prøvde for mye , og ba meg slappe av å kose meg som andre folk gjør. derfor har det blitt som det har blitt. og med en hel mnd med søtsug å godteri, ville jeg ta meg sammen skikkelig å begynne trene! selvfølgelig slutter jeg med pillene/røyken og alkoholen nå da testen var POSITIV, jeg hadde bare mista trua på at jeg faktisk kunne få barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå