Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Stoler du på partneren din? Kjenner ei som er utro med EKSEN faktisk.. Dama hans aner ingenting. Selv er jeg singel, og de få gangene jeg er på byen ser jeg maaange menn ute på byen uten hemninger. Huff. Også de med kone/kjæreste/samboer..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg stoler på samboeren min. eksen min derimot stolte jeg ikke på, men utfra det jeg vet var han ikke utro.. Var bare mer typen likevel :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Ja, jeg stoler på mannen min. 100 %
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Det er sant. Men det er LIKE mange om ikke flere gifte damer ute på byen som er ute etter sex. Tragisk..men sant. Nesten alle er utro, og selv om du TROR du stoler 100% på din mann så ikke gjør det, man kan aldri vite! Og det er mye mer vanlig enn det du hører, ikke alle som forteller deg det men de fleste er utro.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Jobber i et stort mannsdominert firma og etter at jeg ble singel har jeg mistet litt troen på menn dessverre. Det er skremmende hvordan de oppfører seg til tross for at de er gifte/samboere, det er nesten ikke grenser for hvilke uanstendige tilbud jeg har fått. Med fare for å virke litt full av meg selv er det nok ikke mange av dem jeg ikke kunne gått til sengs med, og det er bare trist.Jeg kan ikke forestille meg at kvinner er like "billige".
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Tror nok heller ikke at kvinner er like billige, men de kvinner som er utro er ofte utro fordi de mangler noe hjemme altså av partneren, mens menn tenker med en ting, og tar lett på det. tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Kvinner trenger en grunn til å være utro. Menn trenger bare en mulighet til å være det..................................... har jeg hørt...............................
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg stoler på mannen min og er ganske sikker på at selv om han sikkert kunne begå en tabbe en gang vill han ikke ønske å bryte opp ekteskapet av den grunn. Jeg har selv vært rimlig nær ved å være utro, med både lyst og anledning, så jeg vet hvor lett det er. Selv om jeg ikke var utro vet jeg hvor lite som skal til. Det gjør nok at jeg ikke tenker på utroskap som den store katastrofen. Jeg tror rett og slett ekteskapet vårt hadde tålt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå