Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bor ca 90 mil fra familien min. Nå blir 3 år siden jeg feiret jul der. pga 1 året var jeg høy gravid (hadde termin 27 des). I fjor jobbet jeg dagen på julaften. I år har jeg gleden av å jobbe kvelden. Moren min er kjempe sur. Hun har sendt masse sinte meldinger og sure mailer -om at jeg ikke tenker på henne, og familien min der oppe lenger. Hun hadde gledet seg til å få feire jul med meg og barnebarna i år. Akurat som jeg kan bestemme den j***' turnusen selv. Nå gidder hun ikke engang å ta tlf når jeg ringer. Vi har planlagt å reise dit på nyttårsfeiring. men vet ærligtalt ikke om jeg har lyst lenger. og ja, jeg har vært "hjemme" mange ganger på disse tre årene bare ikke i jula.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Kan du ikke bare ta ut noen feriedager da?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Da får du informere henne om at fly går begge veier.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Hun ønsker ikke å reise pga vond rygg. Jeg har sagt at de (både hun og faren min) er velkomne her. Bestandig. også i jula. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå