Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 savner lillemor som en gaaaal! Min første dag i går ble en 12timer fordi det var møter etter jobb. Stod og småhulket når jeg kom hjem og tittet på henne i sengen.. sukk... hun har d så godt med pappen sin og alt, meeen det er så få timer sammen når jeg er hjemme halv fem og hun legger seg litt over halv syv
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Det ortår jeg godt. Åper det blir bedre etterhvert. Hadde det slik selv, men bestemte meg for å jobbe 60 prosent da jeg ville se barna mine mer enn 2 timer pr dag;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Har det likt som deg med mine 3 små barn! Heldigvis har vi fri en dag i uka! I legg til helg
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Veldig forståelig at du føler det slik når de er små . Selv elsker jeg å jobbe og å ha noe å bryne hjernen på, i tillegg til at jeg liker hyggelige voksendialoger i hverdagen og en økonomi med et visst rom, så for min del er det nok ikke aktuelt å gå ned i stillingsprosent- selv om jeg i blant føler at jeg burde sett barnet mitt mer, så vet jeg også at hun stortrives i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå