Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Dere som har gått på det, gikk dere opp i vekt, og hvor mye?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Ehh, nei, jeg gikk på dem i en uke en gang jeg var på kjæresteferie. Er vel ikke akkurat vekta man er bekymra for om man vil unngå mens noen dager?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Er ikke bare det man bruker Primolut til. Hi
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Ingenting. Har tatt det 2 ganger pga jeg ikke ville ha mensen på reise. Er det noe man kan gå på hele tiden? Trodde det bare var sånn engangs greier jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Kan være flere årsaker til at man får primolut.. Jeg har fått det for å klare å komme inn i normal syklus igjen. Har gått å blødd i 2 måneder no. Skal bruke det i 3 måneder (ikke hver dag i 3 mnd altså) og så står det under bivirkninger at man kan gå opp i vekt. Derfor lurte jeg på dette Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå