Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg synes ikke det var så gale jeg, for å være privat bhg. Med all mat pluss varm mat et par ganger i uken og de ordner bursdagsfeiring. Hva betaler dere?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Vi betaler 260 kr pr mnd, dette er også privat bhg. Da får de frokost, lunsj og mellommåltid. Får også varm mat noen dager, frukt hver dag og yoghurt to ganger i uken. Og selvsagt melk til måltidene. Synes det er helt ok pris, og er veldig glad for at jeg slipper å styre med matpakke;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Betaler 185,- får alt (også til bursdagsfeiring) bortsett fra frokost
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Betaler 150 for 4 smøre-lunsjer og en varm lunsj i uka. Inkluderer også litt bollebaking, vafler og kakao innimellom. Må stille med frokost, frukt og skive til frukten selv. Hadde gledelig betalt hundrelappen mer for å få de siste tingene inkluder også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Grei pris det. Jeg betaler 200 kr for frokost hver dag, og lunsj og frukt tre dager i uken. Varm mat en til to ganger pr. uke.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Vi betaler 300kr og får all mat. Jeg syns det er en helt ok pris for å slippe matpakker. Vi har hatt en periode nå pga oppussing hvor vi har måttet ta med all mat og jeg er enda mer glad nå enn før, for at vi slipper matpakkestyret hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Vi betaler 300, men han må ha med matpakke (antakelig til første måltid som er ute - greit nok) Det er en liten barnehage så vi har mye bestemmelsesrett på hvordan måltidene skal være og hva det skal være. Vi er kjempefornøyde og har sagt at de gjerne må øke beløpet om det ønskes mer varmmat eller bedre selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 180 kr for lunsj og mellommåltid + varm mat en dag i uka. All drikke er også med i denne prisen. Synes det er veldig greit egentlig. Har med et par brødskiver i matpakka som barnet spiser til frokost og mellommåltid (siden de kun får frukt og evt. yoghurt).
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #10 Skrevet 25. oktober 2011 650????? seriøst, er jo blodpris. Hva får dere for det da?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #11 Skrevet 25. oktober 2011 Betaler også 650 kr i mnd. Egen kokk som lager frokosten i barnehagen, hjemmelagt havregrøt, hjemmebakt brød, pålegg, frukt og grønnsaker. Varm hjemmelaget lunsj hver dag laget av samme kokken, annenhver dag kjøtt (rene produkter) og annenhver fisk (en ren fisk og en fiskeprodukt), en vegetarrett i uken. Grønnsaker hver dag, frukt til dessert. Grove rundstykker bakt av kokken med pålegg, frukt og grønnsaker på ettermiddagen. Betaler "blodprisen" med glede.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #12 Skrevet 25. oktober 2011 Vi betaler 350 kr for full kost. I bhg der jeg jobber betaler de 575 kr. Jeg er da kokken som lager maten der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå