Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Hadde nesten vært flau hvis det der var hjemme hos meg.Hjelpes!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 hehe jeg også han er kul han de ja. liker det progrrammet hehe
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Veldig moro program.Ser egentlig på det for å få litt inspirasjon.Elsker oppussingsprogrammer:-)Bare en bonus med endel av de folka som er med,som kanskje burde hatt hjelp av andre enn sinnasnekker`n for å si d sånn...he,he:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Men det er alltid godt å se folk som er så åpenlyst glade i hverandre, selv om alt flyter - og jeg tror de kan få det bedre nå.
Evig prøver Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 De får d nok bede nå,ja.Godt å få et spark for å komme seg igang,når d har stoppa opp:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Har også sett på, denne gangen var det folk fra lokalmiljøet som var med. Selvfølgelig med følgende kommentarer ol på FB. Synes egentlig det er usmakelig, selvom dette var et rottereir uten like - store unger som møter verden igjen i morra, og som sikkert vet at de får nokså negativ omtale i offentlige medier. Ikke bare, bare i etterkant - må jo innrømme at jeg ikke hadde turt å blottlegge dette får hele Norge hadde jeg vært i deres situasjon. Grenser til omsorgssvikt når skadedyr reierer på kjøkkenet. Glad på deres vegne, og håper ungene ikke får ubehagligheter som er vanskelige å takle i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #7 Skrevet 25. oktober 2011 Det er nok ganske mange i dette land som lever slik som denne familien. Jeg synes også det grenser til omsorgssvikt når man lar barn leve under disse forholdene. Ei real opprydding hadde gjort mye, og jeg håper at de klarer å holde huset fritt for mus og annet søppel framover. Det står respekt av å be om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #8 Skrevet 25. oktober 2011 Det står absoulutt respekt av å be om hjelp, men personlig hadde jeg aldri gjort det i full offentlighet dersom forholdene var slik vi så nå.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #9 Skrevet 25. oktober 2011 22.27 her... Det hadde ikke jeg heller turt... eller trengt, for den saks skyld... Jeg synes synd på ungene som helt sikkert får tyn for dette i morgen, samtidig som det kanskje løser mye for familien. Det er jo skremmende at to voksne ikke greier å holde huset i orden da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå