Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 fy faaader... åssen er det folk har det.. e rjo ikke bare oppussinga det står på der da... at voksne folk kan ha de slik rundt seg med barn i hus.. skrekk og gru.. burde j meldt seg på elstreme samlere...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 synes det programmet begynte bra, men de siste par episodene synes jeg heller barnevernet burde vært der enn sinnasnekkern!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Lagde akkurat et innlegg om d selv.D går bare ikke an!Kan ikke ha folk inn når d ser sånn ut,og å bo i den skitten...d må vel være på grensa til skadelig!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Herregud at de tørr å vise frem huset sitt på tv! Stakkars barn.........
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 ja er mye rart ute å går... uff. jeg ville ikke vist huset mitt om det så sånn ut!! nå gjør det ikke det så heldigvis hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå