Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Holder den hele vognperioden? Hvordan er den med vinterhjulene?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Knallvogn. Både utrolig stilig og super å trille. Har vart hele perioden på de to barna jeg har brukt den på iallfall. Og sistemann var stor for alderen. Har ikke prøvd vinterjulene, har helle snudd og låst de små hjulene bak.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Takk for svar! Så de har ikke sittet med hodet oppi kalesjen? Har lest noen steder at sportsvognen fort blir for liten? Gjerne del flere erfaringer med vognen! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå