Gå til innhold

Inspirert! Har dere noen gang sendt en sms til feil person??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte til en fyr jeg datet en gang en melding som skulle til venninnen min. Skrev at vi hadde hatt deilig sex og jeg visste ikke om han kom tilbake i kveld el når jeg så han igjen osv.. Fikk tilbake at han hadde kost seg og men han kom nok ikke i kveld:P. Det var FLAUT!

Sendte feil til en bekjent der meldingen handlet om for en stoooor idiot han er:P. Var flaut men han er så stort rævhøl at han fortjente det egentlig:P

Noen med noen morsomme/saftige her? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang. Slik som deg, sendte en sms til en jeg datet som egentlig var til en vennine.

Jeg skrev at han liker meg sååååå godt osv...FLAUT!!!!!!

Skrevet

20:30 he he! Føler med deg;)

Hi

Skrevet

Den gangen jeg var ung og flørtet med flere på samme tid så hendte det flere ganger at jeg sendte feil. Men det viste jo ikke guttene;)

Skrevet

fikk en feilsendt melding en gang:

Var sjef i en klebutikk, og en av jentene ringte og spurte om hun kunne vakt slik at hun rakk banken. Det var ikke måte på hvor viktig det var å rekke banken akkurat den dagen, så etter mye om og men fikk jeg ordnet det slik at hun fikk byttet vakt, og sendte henne melding om dette. Etter noen min fikk jeg dette svaret:

"Jeg kan på fredag, men da må du love å knulle meg hardt!"

skjønte jo fort at det ikke var banken som var så viktig... like etterpå fikk jeg en bortforklarende sms, men den kjøpte jeg ikke:)

Skrev tilbake at jeg var glad på hennes vegne, at hun fikk knulle hvem hun ville og at det var samme for meg hvorfor hun ville bytte vakt

Skrevet

skulle sitte barnevakt for to skikkelige røverunger da jeg var ung, og skulle tekste til min daværende kjæreste at det var driiit kjedelig å passe de "grinungene" og at jeg heller ville være hos han.... vel, sendte den til moren ti barna.... ;) FLAUT!

Skrevet

Fikk vite at kollegaen min fikk mere lønn enn meg for samme jobb. Syntes deg var urettferdig siden jeg alltid hadde ansvaret for at jobben ble gjort ordentlig når vi var på oppdrag. Hun hadde fått beskjed om å holde det for seg selv, men fortalte det til meg - vi var veldig gode venner. Skulle sende henne melding om hvorfor hun fikk det og hva jeg synes om det i veldig klare ordlag, men endte med å sende den til sjefen jeg skrev om. Ånei ånei for et kaos det ble. Må legge til at bedriften var mer som en gjeng med barnehageunger der den voksne har all makt

Skrevet

Lenge siden jeg har sendt til feil person, men i sommer fikk jeg melding fra et inkassoselskap om en sak jeg måtte ta kontakt med de om. Ble selvfølgelig bekymret da jeg ikke visste om noen regninger jeg ikke hadde betalt.. Ringte nummeret de sendte ved, og det viste seg at de hadde fått kontakt med helt feil person:-)

Skrevet

Haha, fantastisk mye bra her. Selv tror jeg det eneste jeg har sendt feil var at jeg meldte en kollega og ba ham kjøpe med melk hjem.

Skrevet

Har nok gjort det et par ganger,men ikke noe som har vært superflaut..Men en venninne/kollega dreit skikkelig på draget en gang...

Hun var lærling der hvor jeg jobber,og sjefen vår var på ferie.Tidligere på dagen hadde vi sendt han et tullebilde fra hennes tlf...Samtidig var hun midt i en krangel med sin x,og de diskuterte gjennom meldinger på tlf...Så får hun en mld på tlf fra et nr hun ikke kjente igjen hvor det sto noe om noen søte damer eller noe lignende...hun flyr i flint,tenker jo automatiskk at dette er fra x-en,og skriver en ganske sint melding tilbake:Du er så jævlig ekkel!Du driver å har trekant med en jævla narkiskjerring og en gammal gubbe,og knuller rundt!Jeg blir så kvalm av deg,vil aldri se trynet ditt igjen!Du gjør meg kvalm!. (noe sånt,husker ikke ordrett).

Tiden går og hun får ikke noe svar,så hun går og sjekker nummeret på nettet,og da ser hun jo at det er sjefen vår hun har sendt mld til!

han hadde jo kommentert det bilde vi sendte,om at vi var noen søte damer....

Jeg lo så jeg grein,tårene trilla lenge etterpå,og det uttrykket hun hadde i fjeset da hun fant ut at det var sjefen hun hadde sendt den mld til var priceless :) Sitter å rister av latter nå også jeg .....

• 6 år senere...
Skrevet

Jaaa. Skulle sende snap til bestevennen min at jeg var såå irritert på en jeg likte veldig godt fordi han svarte aldri, så sendte jeg til HAN!!! Og det verste var at han bare så snappen uten å svare! Såå kleint

Anonymkode: 97f68...620

Skrevet

Ja, sendte til samboeren min når jeg skulle sende til elskeren. Det var ikke seksuelt innhold, men praktisk info om når jegcog elsker skulle treffes neste gang. Det ble oppvask, for å si det sånn...

Anonymkode: 114c0...395

Skrevet

Var på date med en fyr, hadde møtt han noen ganger. Denne gangen skulle vi se film hos han, men jeg tenkte ut over kvelden av det her var ikke match i det hele tatt. Skrev melding til en venninne om hun kunne ringe og redde meg, og sendte til daten. Helt grusomt da han løftet opp telefonen, sier «har du sendt meg melding?». Ikke ofte (aldri) jeg bruker dette uttrykket, men #denfølelsen

Anonymkode: 45072...dc9

Skrevet

Har ikke hatt en brøler selv, men mannen min skulle sende meg en dirty melding på vei hjem fra et møte og sendte den til kunden i stedet. 

For å toppe det hele, så la han ikke merke til det, og fulgte opp dagen etter med å skrive takk for i går 😂😂😂 

takk og lov for at kunden skjønte at det var en feilsending. 

Anonymkode: 9f488...aaf

Skrevet

Holdt på å by på et hus og så ble vi bydd over.. sendte sms til mannen om hvor teit jeg syntes det var å bli bydd over.. så etterpå at jeg hadde sendt den til megleren😂😂😂

Fikk ikke svar

Anonymkode: f8b9b...7f6

Skrevet

I sommer var det en eldre mann som ringte meg feil kanskje 20 ganger. Til slutt lagret jeg nr hans . Han bor faktisk ikke langt unna der jeg bor, selvom han er fra en annen kant av Norge. Sprøtt. Vi hadde flere lange og hyggelige samtaler.Mye latter 😊 Han prøvde å ringe sin søster på et sykehjem langt oppi nord. Jeg sjekket opp på gulesider og fant nr hennes. Men jeg sa til han at jeg håper han ringer feil flere ganger, så han ringer til meg 😊❤

Anonymkode: 44ea9...33f

Skrevet

Ikke sendt feil, men hadde en gang et nummer som åpenbart liknet veldig på nummeret til en fysioterapeut på Sunnmøre. Ringte stadig vekk folk for å bestille timer.  En gubbe ble riktig ubehagelig og kjeftet meg ut per SMS fordi jeg ikke gå ham en time.....

Anonymkode: 516e1...163

Skrevet

Ja det har skjedd flere ganger, men ikke blitt pinlig eller morsomt. Sist det skjedde sendte jeg feil til sjefen istedenfor til samboer, men det var bare noe dagligdags om henting i bhg og ærend i butikken, ikke noe spennende liksom.

Anonymkode: cfea5...23f

Skrevet

Jeg har nok det, men en gang fikk jeg en feilsendt SMS. Jeg skrev tilbake og sa at den nok dessverre kom feil. Han takket og vi fortsatte å skrive til hverandre. Vi endte faktisk opp med å gå ut ett par ganger. Der ble ikke noe mer, men vi er venner fremdeles. 

Anonymkode: c1671...72e

Skrevet

Var litt sur på at gubben var så lat i huset. Jeg lå i sofaen nede da jeg brølte at han skulle ta å henge opp klesvasken. Ropte flere ganger, uten svar. Jeg lå så innmari godt i sofaen at jeg ikke gadd å bevege meg ut av den. Jeg sendte derfor en sur melding « er det så jævlig vanskelig å svare da jeg roper? Gidder du å henge opp klesvasken?!!!!!! Nå er jeg dritt lei!!!»

sendte den til barnehagen!🙈

Anonymkode: a3f3d...85f

Skrevet

Jeg skrev til svigermor at vi skulle ha biffgardiner til middag.  Skulle skrive BIFFSTRIMLER til mannen. Aner ikke hvorfor jeg skrev feil. 

Hun svarte ikke, men hadde sagt til min mann at hun visste at biffgardiner var noe seksuelt , og ville satt pris på om jeg kunne passe litt bedre på før jeg sendte sexy meldinger i hytt og pine. 

Anonymkode: 53980...5d9

Skrevet

Flere ganger. Hadde i min ungdomstid noe på gang med to som hadde samme fornavn,  ble noen forviklinger der for å si det sånn. 

Anonymkode: 5fdce...450

Skrevet

Jeg sendte en gang meld til min søsters gamle nummer (hun hadde byttet nr og jeg hadde glemt å lagre det nye). Vi skulle på hyttetur og jeg skrev noe ala «gleder meg masse til hyttetur i helgen. Skal vi kjøre min eller din bil?». 

Noen hadde tydeligvis overtatt nr hennes.  Fikk melding tilbake av en dame som klikka fordi jeg tydeligvis hadde sendt denne meldingen til mannen hennes og nå var hun overbevist om at han var utro! Jeg svarte jo som sant var at jeg hadde sendt feil, men hun fortsatte å klikke en stund og prøvde å ringe meg et par ganger i etterkant.. 😅

Anonymkode: df637...1a0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var litt sur på at gubben var så lat i huset. Jeg lå i sofaen nede da jeg brølte at han skulle ta å henge opp klesvasken. Ropte flere ganger, uten svar. Jeg lå så innmari godt i sofaen at jeg ikke gadd å bevege meg ut av den. Jeg sendte derfor en sur melding « er det så jævlig vanskelig å svare da jeg roper? Gidder du å henge opp klesvasken?!!!!!! Nå er jeg dritt lei!!!»

sendte den til barnehagen!🙈

Anonymkode: a3f3d...85f

😂😂

Anonymkode: df637...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...